astro centar

PORED NJIH NIKADA NEĆETE BRINUTI O FINANSIJAMA: Horoskopski znaci za žene koje žele BOGATO DA SE UDAJU

Astrolozi su na osnovu odgovora i plata koje zarađuju pripadnici različitih horoskopskih znakova došli do zanimljvih otkrića u uspeli su da izdvoje četiri horoskopska znaka koji imaju najviše novca. Za njih će se dame ujedno najbogatije udati.

BIK
Mnogi Bikovi pod uticajem Venere razviju prefinjeni ukus, te je luksuzan život za njih potreba koja će im stvoriti osećaj sigurnosti, stabilnosti i udobnosti. Međutim, vredni Bikovi imaju smisla za upravljanje svojim novcem, te neće sebi dozvoliti nepotrebno rasipanje.

ŠKORPIJA
Škorpija takođe traga za udobnim životom, što im urođene sposobnosti investiranja najčešće i omoguće. Zbog moćne energije čak i najskrivenije želje Škorpije mogu postati stvarnost.

LAV
Lavovi žele da ih primete i poštuju i veoma često to i postižu. Njihov energični nastup je nešto što će svi zapamtiti i zbog čega će ih prosto obožavati. Ovakav društveni ugled često iziskuje mnogo novca jer će Lavovi ulagati velike svote kako bi finansirali svoju garderobu, poklone i raskošne večere za bliske osobe.

Međutim, prirodne liderske sposobnosti koje poseduje ovaj horoskopski znak obezbediće visoke pozicije u različitim kompanijama, te se njihovo bogatstvo često više uvećava nego što se rasipa.

RAK
Požrtvovane Rakove pokreće želja da obezbede svoju porodicu i brižno urede svoj dom. Kako bi to postigli, oni će razviti svoju radnu etiku i ambiciju, te će ova želja uskoro postati stvarnost. Vredni i uspešni Rakovi će najčešće nastaviti svoj život skromno, uživajući u blaženstvima i sigurnostima koje su sebi obezbedili.

Astrozenit astro centar telefonom 24/7

(POZIV DODIROM NA BROJ TELEFONA)

Nemačka

0,79 EUR*
Cena mobilnog zavisi od operatera

Švajcarska

0,5 CHF

Austrija

0,87 EUR

Srbija

60 RSD

Hrvatska

3,49 KN

4,78 KN

BiH BH Telecom

1,4 KM

BiH m:tel

1,4 KM

BiH HT Eronet

1,85 KM

Švedska

7 SEK

Izaberite Astrozenit savetnika

Ovaj veb-sajt koristi kolačiće u cilju poboljšanja korisničkog iskustva.